zondag 4 december 2016

Week 48 waar we rustig doorlopen

De streak van elke dag hardlopen is deze week officieel gestart. Deze week dag 4 tot en met 10 van de streak volbracht.

Maandag voor de krachttraining een klein rondje door het dorp gelopen, ik heb de ronde in mijn horloge op 2,5 km gezet. Dus die afstand probeer ik in ieder geval te lopen.
Dinsdag mijn gewone hardloopdag. Dit was een intervaltraining van 10 x 400 meter in hartslagzone 2/3. Door de kou is die lastig. Je moet toch net wat meer aanhebben om de pauzes ook te overleven (ja overdrijven is ook een vak ;-) ).
Woensdag na de BBB training een ronde van 2,5 km gelopen. Dit keer door wat andere straten als maandag.
Donderdag, dit was een dagje afzien. De hele dag hoofdpijn. Normaal ga ik dan niet hardlopen. Waarom zou je? Nu dus wel een rondje gedaan. Het aantal kilometers wel aangepast namelijk maar 2 km. En tot mijn grote verbazing trok tijdens het lopen de hoofdpijn weg. Nergens last van. Tot ik stopte, dat dan weer wel. Toen kwam de hoofdpijn terug maar wel gewoon hetzelfde als voor het lopen.

Vrijdag, een rondje 35 min zone 2. Omdat het mooi weer was naar de Soesterduinen geweest. De ronde van de Sylvestercross 2x maal gelopen. Best lastig om op het mulle zand de hartslag laag te houden.
dag 8 Lange Duinen

Zaterdag, vroeg wakker voor mijn doen. Dus direct de hardloopkleding aan en naar 't Hoogt. Daar de witte palen route gelopen terwijl de wereld nog wit van de rijp was. Op smalle, zandige paadjes met een kleine klim het rondje gelopen. Dit had ik mooi gemist zonder deze challenge!

dag 9 't Hoogt

Zondag, normale "hardloopdag", er stond 45 min zone 1 op het programma. Dit mag in mijn geval eigenlijk geen hardlopen genoemd worden. Dribbelen is de beste omschrijving. Voor diegene die me tegen zijn gekomen, ja ik kan echt wel harder en nee ik heb geen enorme blessure.
Dag 10 Zeisterbos
Op de dagen dat ik in daglicht loop probeer ik ook iedere keer een foto te maken op de route.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten