maandag 6 juni 2016

Week 21 en 22 2016

maandag
Wezen lunchwandelen.

rest van de week
te beroerd om te fietsen, wandelen laat staan hardlopen

maandag
Ja ik voel me weer iets beter. Het hoesten is minder erg (niet weg), dus maar weer eens op de fiets naar het werk.

dinsdag
Een klein rondje bos gedaan. Het hoesten is echt nog niet over met als gevolg 2 korte momenten gewandeld. Er zit echt niet meer in. (5,5 km gelopen)
Na afloop nog een half uur krachttraining gedaan.

woensdag
rust

donderdag
Ook vandaag weer een poging gewaagd met hardlopen. De ronde was wat langer dan afgelopen dinsdag, de wandelpauze was nu iets later maar nog wel noodzakelijk.
Uiteindelijk 7,5 km gelopen. Na afloop stond ik lekker te piepen of ik een fluitje in mijn keel had. Heerlijk. ;-)

vrijdag
rust

zaterdag
rust

zondag
te laat mijn bed uit waardoor de warmte er al in volle hevigheid was. Daardoor opnieuw rust genomen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten