zondag 13 maart 2016

Week 10 2016 Bye bye runway

Maandag
Op de fiets naar het werk. Ik had geen enkel excuus de weermannen (en vrouwen) hadden een droge dag voorspeld. Dat maakt het jaartotaal nu op 88 km. Dat is echt beschamend.

Dinsdag
rustdag

Woensdag
Naar huis gerend met een kleine omweg. De directe route is 7,3 km maar als ik een stukje gele route uit het bos Houdringhe en Panbos meepak komt het totaal op 11 km. Van die 11 km heb ik maar 2 km asfalt weten te lopen. Het bos is op sommige plaatsen al heel droog en een pad verder moet je nog door de plassen. Het weer was heerlijk, temperatuur goed. Heerlijk gelopen.
Na het eten nog een krachttrainingsronde gedaan op de zolder. Hangen in de TRX en spelen met de kettle bell.

Donderdag
rustdag

Vrijdag
Een rondje over de start- en landingsbaan gelopen. De 15e gaat dit stuk weer dicht omdat het broedseizoen dan begint en veldleeuweriken blijkbaar niet op hun nest blijven als ik langs stuif. Onder een stralend blauwe lucht dit stuk veel te snel gelopen. Verderop moeten bezuren door echt even pauze te nemen door te gaan wandelen. Ai. Krachten verdelen blijft lastig.
Langs de spoorbaan van Den Dolder richting Soestduinen en vervolgens via Soestduinen over het Hoogt weer naar huis. Het hoofd weer leeg.
Dag startbaan, ik ben er in augustus weer!!

Verder vandaag een paar nieuwe schoenen gekocht. Vanaf nu heb ik ook een setje trailschoenen. Iets meer grip in het bos kan zo enorm handig zijn. Dus een paar Asics Fuji Attacks gekocht.

En verder vandaag post van de Science Park Marathon, het startnummer voor de 10 km is binnen!

Zaterdag
"rustdag" of te wel een dagje moestuin en achtertuin op orde brengen.

Zondag
Rondje bos op mijn nieuwe schoenen. Iets te strak vast gedaan. De iets mindere demping in deze schoen merk ik wel maar het is niet storend. Wel voorzichtig zijn met inlopen om blessures te voorkomen.
Rondje bos uiteindelijk via de Wallenburg, het Witte Huis, de Grand Canyon en de vogeltjes. Uiteindelijk een rondje van 11 km.

Deze week daarmee 34 km gelopen.

Post van de Utrecht Science Park Marathon!

nieuwe schoenen nog vers in de doos.

Uitzicht van de landingsbaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten