zondag 6 maart 2016

Week 9 2016

Dit was niet mijn week. Te moe en wat vage pijntjes waardoor ik wat rustiger aan gedaan heb.

maandag
Gefietst naar het werk en weer terug. Dat was heerlijk. De lente hing in de lucht, blauwe luchten en een zonnetje, daar waren we aan toe.

dinsdag
Verjaardag van een nichtje wat 10 hele jaren werd. Kortom niet hardlopen maar een feestvarken gaan feliciteren. 
Dat mooie weer van maandag overigens al weer vergeten. Het was koud en nat.

woensdag
In verband met gisteren het programma omgegooid. En omdat we anders constant rekening moeten houden met sporten, ben ik gaan hardlopen vanuit het werk. Op kantoor de hardloopkleding aan. Spullen in de auto gemikt en dan het bos in. Plan was de gele route te pakken maar dan vanaf een ander startpunt, maar het weer was de hele dag al donker en deprimerend en dat werd in het bos niet minder. Besloten om een stukje af te snijden. In plaats van 11 km daardoor 8 km gelopen. Door en door nat kwam ik het bos uit. Mezelf in een deken gewikkeld en naar huis gereden. Bij de voordeur op de mat de ergste nattigheid uitgetrokken en direct gaan douchen om het klappertanden te verminderen. Waarom doe ik dit ook al weer....?

donderdag
rustdag

vrijdag
Het plan was om een rondje over de vliegbasis te gaan. Maar in de morgen voelde ik een vage pijn in mijn schenen. Tijd om wat extra rustdagen in te plannen.
Wel even door de Nike Store op winkelcentrum Overvecht gestruind voor mij helaas niets leuks/ in mijn maat. Vriendlief kwam naar buiten met 1 trainingsjasje en een trainingsshirt korte mouw. Kon geen kwaad gezien de hoeveelheid sportkleding in zijn kast.

zaterdag
Rustdag maar dan van het hele rustige soort. Vannacht een vette migraine-aanval gehad. Loop er daarom bij als een 80-jarige. Iets anders als rustig aan doen is dus even geen optie.

zondag
Een rondje van 13 km stond op het programma. Gedurende het lopen ook dit rondje ingekort. Pap in de benen, ademhaling die maar niet op orde kwam alleen de laatste 3 km ging het beter. Daarom dit gekozen voor de Grand Canyon van Zeist. Stel hier niet te veel van voor. Het is een schapenweide/ heideveld wat iets lager ligt als de rest van de omgeving. En als je dan net iets te veel fantasie hebt maak je blijkbaar een segment aan op Strava genaamd de Grand Canyon van Zeist. In alle oprechtheid It wasn't me, geen idee wie wel. Het segment zelf weten te missen. Hoe kan het ook anders. Het weer was wel top zonnetje, blauwe lucht.
Uiteindelijk 8,5 km gelopen. 

Hoe deprimerend kan een bos zijn, foto gemaakt op woensdag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten