zondag 24 april 2016

Week 15 en 16 2016

Week 15
niet gesport! Voor mijn werk mocht ik naar een conferentie in Venetie. Had het plan om daar hard te lopen maar in de avond het enige moment dat ik wat tijd over had was het echt te druk. Daarom de schoenen ingepakt gehouden.

Week 16
dinsdag
hardgelopen. het ging maar het huilen stond me nader als het lachen. In Venetie heb ik de laatste dagen over mijn hele lichaam bultjes opgelopen. Die jeuken nogal. Lopen doet het een beetje vergeten. Ik ben alleen zo moe van het niet slapen dat hardlopen de rest van de week erbij is ingeschoten.

Donderdag
Toch maar de langs de huisarts, de jeuk is niet meer te houden. Een kuur anti-histamine mee gekregen die de jeuk tegen allergische reacties op mijten, vlooien, luizen of bedwantsen onder controle moet zien te houden

Rest van de week
Te moe om te sporten, jeuk is weg maar de pillen zorgen dat ik heel erg moe ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten