zondag 15 mei 2016

Week 18 en 19 2016, Blauwe Palen Loop

Maandag
Vandaag wezen lunchwandelen met wat collega's.

Dinsdag
Een rondje door het bos hardgelopen en om de kilometers een beetje in de benen te houden een rondje door het dorp. Een rondje van 8,3 km was het uiteindelijke resultaat.
Na het rondje ook nog een half uurtje TRX gedaan.

Woensdag
Vandaag op de fiets naar het werk en weer terug huis geweest.

Donderdag (bevrijdingsdag/ hemelvaartdag)
Rustdag

Vrijdag
Gisteren is het ineens warm geworden. Dus redelijk op tijd de schoenen aan om de warmte voor te zijn. Helaas pindakaas tegen de tijd dat ik bed rolde was het al warm. Toch maar gaan lopen, een heel stuk rustiger aan. In het bos van de Paltz toch nog een eekhoorn en een hert tegengekomen.

Zaterdag
Gisteren geen BBB gedaan dus vandaag geweest. De BBB was lekker maar dus wel de rest van de dag spierpijn gehad.

Zondag
De hele dag in de zon voor pampus gelegen. Ook wel eens lekker. In de avond toch de schoenen aan gedaan en een rondje bos gedaan. Ik had wat te drinken mee moeten nemen. Een droge mond leidt behoorlijk af. De ronde die ik vaker loop nu andersom gedaan waardoor ik eindelijk het segment Grand Canyon van Zeist heb gelopen. Zevende bij de vrouwen. Niet eens heel beroerd.

Maandag
Woon werk maar weer eens op de fiets, het is mooi weer dus zonde om in de auto te stappen.
Met de lunch een rondje bos met collega's.

Dinsdag
Zelfde als gisteren, te moe om 's avonds hard te gaan lopen

Woensdag
Lunchwandelen met collega's.
's Avonds na een tukje in de tuin toch op de fiets gestapt voor de Blauwe Palen loop in Soest. Vorig jaar heb ik die voor het eerst gelopen.
Nu was het duidelijk een stuk warmer dan vorig jaar. Er doen nooit zo veel mensen mee met deze loop dus ik stond redelijk vooraan. Bij het startschot rustig aan gedaan op het zand.
Daarna de bospaden op langs de Kiosk en een stukje asfalt op. Ademhaling kreeg ik absoluut niet onder controle. Ook nu weer heel veel dorst. Mijn lichaam wilde dat ik ging wandelen, vanwege de zeer korte afstand dat genegeerd. Uiteindelijk nog best wat mensen ingehaald.
Gefinished in 24:45 min, dat is 2 minuten sneller als vorig jaar!

Donderdag
Op de fiets naar het werk en weer terug naar huis.
Gelunchwandeld.
's Avonds de gele route gelopen in Houdringhe/ panbos. Ook nu had ik weer last van de warmte maar was ik wel beter voorbereid, ik had een rugzakje met een camelbag bij me. Uiteindelijk op een van de paden net mijn voeten niet goed opgetrokken met als gevolg dat ik languit op het bospad lag. Na mezelf meer opgetakeld te hebben en afgestoft bleek de schade mee te vallen. Alleen de ellebogen hebben ieder een schaafwond, de knieen zijn nog heel.
De ronde ingekort en rustig doorgelopen.

Vrijdag
Vandaag ondanks wat stijf te zijn van de val van donderdag toch naar de BBB (Buik, Billen, Benen) training geweest.

Zaterdag/ Zondag
Rust. Ik heb een flinke verkoudheid in combi met hooikoorts. Een oog zit zodanig dicht dat ik daarmee niets zie en het hoesten ik niet fijn. Dus maar even rustig aan.

Finish bij Blauwe Palen loop


Geen opmerkingen:

Een reactie posten