zondag 3 juli 2016

week 25 en 26 2016

maandag
rustdag, deels omdat ik echt geen zin had om die enorme lange hoosbui een rondje te gaan hardlopen.

dinsdag
Vandaag een nieuw rondje gelopen. Had even geen zin in mijn normale rondjes en ben daarom eens naar de Treek gegaan. De auto neergezet op een van de parkeerplaatsen en toen gaan met die banaan. Bij de eerste stappen ook de eerste druppels. De eerste druppels waren als schapen over een dam, kortom ik kwam in een fijne hoosbui terecht. Met als gevolg dat ik al snel doorweekt was. Ik was vanwege het weer van gisteren op verharde paden gebleven wat iets scheelde. De route ging van fietsrouteknooppunt 95 naar 94 naar 93 naar 51 en toen was de bedoeling om terug naar de Doornseweg te gaan. Helaas blijft het verschil tussen links en rechts en het gebrek aan bebouwing nog steeds een probleem in mijn orientering. Kortom eerst een keer verkeerd gelopen. Uiteindelijk 11,4 km gelopen. Was zeker niet de bedoeling maar het was wel fijn. Eindelijk mijn kop weer eens leeg en dat was hard nodig!

woensdag
Woonwerk-verkeer met de fiets

donderdag
Omdat het vandaag enorm warm zou worden, vroeg op gestaan. Direct in hardloopkleding naar het werk gereden. Onderweg werd het alleen maar donkerder met momenten van enorm veel licht gevolgd door een klap, kortom onweer. Onderweg de hele tijd zitten dubben ga ik wel of niet het bos in. Bij aankomst op werk bij het parkeren schoot er nog een mooie bliksemschicht voorbij. Dus uit de auto, tas mee en hop naar kantoor. Lekker op tijd om aan het werk te gaan.
's Middags was het na een paar regenbuien werd het toch 30 graden, daarom lekker met de beentjes omhoog in de tuin gaan zitten na het werk. Moet toch ook kunnen?

vrijdag
Geen officiƫle training, dagje Efteling met 2 nichtjes waarvan 1 met ietwat veel energie. ;-)
Geldt heen en weer lopen tussen attracties ook niet als conditietraining?

zaterdag en zondag
rust

maandag
Vandaag toch gaan fietsen naar het werk.
In de avond nog een rondje gelopen. Via de vliegbasis naar de Soesterduinen en via de oninspirerende Van Weerdenpoelman over de basis weer terug naar huis.
Voor het eerst gebruik gemaakt van het ecoduct voor mensen over de Amersfoortseweg. Dat ding is gebouwd om verbinding te maken met de andere kant van het dorp en de vliegbasis aka een ecoduct voor mensen.

dinsdag
Op de fiets naar het werk.

woensdag
Op de fiets naar het werk.
Na het eten in slaap gevallen op de bank. Oeps. Toch de hardloopkleding aangedaan en in de auto gestapt naar de Treek. De ronde die ik vorige week probeerde maar toen uitkwam op verdwalen nog een keer gedaan. Nu is het wel gelukt om de route te vinden. Helaas was het weer eens nat. Lastig om in deze periode niet zeiknat thuis te komen.
De route over de Treek is erg leuk, de Doornseweg is wat minder leuk. Daarom dit keer door de hekken gegaan en zandpaden opgezocht tussen de heide. Met die dreigende luchten erg mooi.

donderdag, vrijdag en zaterdag
rustdagen

zondag
Vandaag toch de keuze gemaakt om het bos in te gaan. Best dapper al zeg ik het zelf. De hoeveelheid regen van de afgelopen tijd heeft me veel andere rondjes doen lopen.
Toch richting Zeist gegaan en via de kuil bij Zeist (Grand Canyon op Strava) naar het fietsersmonument. Met zeker 3 regenbuien op mijn kop kwam ik thuis.
Ik moet toch wat veranderen de volgende loop. Ook dit keer weer moeten wandelen. Ik heb de neiging om veels te hard van start te gaan waardoor ik halverwege enorm gas moet terug nemen. Volgende week weer eens strakker letten op het starttempo.
Winstpakker voor deze week is wel dat ik 3 keer heb gelopen en dat was ook een lange tijd geleden.

De Treek

De Treek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten