zondag 14 augustus 2016

Week 30 tot met 32 2016

De afgelopen weken lekker door gesport. Bijna iedere week 3 keer per week op de fiets naar het werk.
Inmiddels weer gestart met de krachttraining. Omdat de BBB training door vakantie van de trainer uitviel maar eens een pump-lesje gedaan. Dat viel gedurende training nog een soort van mee. De rest van de week niet, wat een spierpijn heeft me dat opgeleverd. Pffff.

Tussentijds zijn we een weekendje in Zeeland geweest. Daar wel gefietst maar niet hardgelopen. Het ontbrak aan de tijd en aan een leuke route.
Het fietsen was wel grappig, op de route naar het Watersnoodmuseum liep ik een lekke band op. Om mijn vriend een beetje te sparen ben ik op zijn fiets terug gefietst om de auto te halen. Onderweg ging dat best lekker qua snelheid, al schrokken die ouderen op hun e-bikes wel dat ik hun zonder hulp kon inhalen.

Qua hardlopen ben ik lekker doorgegaan. Het rondje Utrecht ben ik even niet verder meegegaan. Ik heb nu de route Hollandsche Rading Breukelen te doen. En dat zijn net wat trajecten waar de NS/ Pro Rail wat werkzaamheden hebben. Hierdoor wordt de reistijd wat lang. Dus de afgelopen tijd wat zwemlessen genomen of mudruns maar net hoe je het ziet. Door de regen zijn de paden iet wat nat. Kortom ik ben al heel wat keren vrij modderig thuis gekomen.
Om mijn trainingen wat af te wisselen heb ik van de week een Rocky Training gedaan. Een Rocky Training is een trappentraining. Naast het dorp ligt een kuil en daarin zitten verschillende trappen en hellingen, in 5 km heb ik die een paar op en af gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten