dinsdag 4 april 2017

Week 12 en 13 2017

De afgelopen weken het hardlopen weer voorzichtig opgebouwd. Tot nu toe gaat dit goed. Ook ben ik begonnen met het verstevigen en rekken van de spieren in mijn hele lijf door pump en yoga.

Ik heb de afgelopen weken vooral gelopen op onverharde paden, deels omdat ik die routes leuker vind om te lopen en deels omdat het meer dempt. Nadeel van de bospaden is dat mijn voet af en toe "klem" zit in kuilen waardoor ik zeker in het begin af en toe lichte pijn had.

In week 12 heb ik 2 keer hardgelopen
Een keer op donderdag, 4,5 km in Houdringhe Bilthoven.
De tweede keer op zondag de blauwe palen in de lange duinen in Soest. Ik was net op tijd klaar met mijn rondje. De parkeerplaats bij de kiosk was inmiddels volgestroomd met auto's gevuld met kinderen en honden.



Deze week heb ik 3 keer gelopen.
Afgelopen dinsdag was de eerste in zomertijd en kon ik dus na het eten een rondje doen. Het was geen spannend rondje, via het bosje bij Abrona en vervolgens langs het fietspad langs de snelweg terug naar huis.

Donderdag kocht ik mijn auto wegbrengen voor de apk. Dus auto weggebracht en vervolgens een lange ronde via het bos en datzelfde bosje bij Abrona weer naar huis.


Voor de zondag had ik wat anders bedacht. Laten we en de kilometers en de hoogtemeters een beetje uitbreiden. Dus naar de Maarnse Zanderij gereden. Dat is een oude NS zandafgraving. In deze afgraving 2 rondjes gelopen.
Daardoor 64 meters geklommen en dat in 5,3 km. Op rondje 1 heb ik de hoge trap omhoog genomen en direct weer naar beneden. Over de gemiddelde snelheid op die 5,3 km moeten we het dus maar niet hebben........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten